Wizz Air închide baza și cinci rute din Bacău în ianuarie 2023

Airbus A320neo Wizz Air (HA-LJA) / Foto: Stein Olsen

Wizz Air închide baza operațională din Bacău și anulează mai multe rute spre și dinspre aeroportul George Enescu din Bacău.

În 10 ianuarie 2023, compania aeriană low-cost a anunțat că își va închide baza din Bacău în 1 februarie 2023. Capacitatea de transport de la Bacău va fi relocată către alte rute cu o cerere mai ridicată.

Wizz Air va continua să opereze spre și dinspre aeroportul din Bacău, după 1 februarie 2023, doar rutele spre Londra Luton și Milano Malpensa, conform informațiilor transmise de Wizz Air.

Alte cinci rute spre și dinspre Bacău, operate în prezent, vor fi suspendate la finalul lunii ianuarie 2023.

Primul zbor al Wizz Air a decolat din Bacău în data de 29 octombrie 2020, iar de atunci a transportat aproape jumătate de milion de pasageri pe rutele sale către și dinspre Bacău.

Rutele Wizz Air spre și dinspre Bacău care vor fi suspendate pe o perioadă nedeterminată:

  • Bacău – Bruxelles CRL / ultimul zbor în 30 ianuarie 2023;
  • Bacău – Bologna / ultimul zbor în 29 ianuarie 2023;
  • Bacău – Roma / ultimul zbor în 29 ianuarie 2023;
  • Bacău – Torino / ultimul zbor în 30 ianuarie 2023;
  • Bacău – Liverpool / ultimul zbor în 31 ianuarie 2023.

Alte rute spre și dinspre Bacău, care sunt în prezent suspendate, nu vor mai fi reluate la finalul lunii martie 2023, cum era planificat până de curând.

Conform legislației, pasagerii afectați de anulări pot solicita companiei low-cost rambursarea a 100% din prețul biletului în contul bancar.

Decizia companiei low-cost de a renunța la baza operațională din Bacău și la mai multe rute spre acest oraș are justificare economică: „Mediul macroeconomic complicat a făcut imposibilă continuarea operațiunilor noastre în Bacău. Ne cerem scuze clienților noștri români pentru orice inconveniențe pe care această decizie le va cauza,” potrivit Wizz Air.

Tischner Roland, director al operațiunilor la sol la Wizz Air: „Prioritatea noastră în acest moment este să ne asigurăm că toți clienții afectați sunt contactați direct, primind sfaturi clare cu privire la opțiunile lor, și să avem grijă de colegii și echipajul nostru din Bacău”.

Urmărește BoardingPass.ro și pe Google News



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
65
distribuiri
2 comentarii
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articolul anterior

airBaltic va oferi gratuit internet prin Starlink pentru toți pasagerii

Articolul următor

Infografic Airbus a livrat 661 de avioane comerciale către 84 de clienți în 2022

Articole similare

Abonează-te la buletinul informativ Din aviație

Abonează-te gratuit la buletinul nostru informativ și îți trimitem în fiecare dimineață de vineri pe e-mail cele mai noi și importante știri din industria aviatică locală și globală.

Total
65
Share