UPDATE, 19:10, 28 septembrie 2016: am luat legătura cu reprezentanții Wizzair și aceștia au confirmat că zborul Sibiu – Madrid și retur a fost operat normal, însă datele regăsite pe internet sunt eronate, zborul de retur fiind operat cu un callsign (număr de identificare) greșit, acesta aparținând zborului Madrid – București.
Le mulțumim pentru răspunsul prompt și ne cerem scuze dacă, fără intenția noastră, am supus atenției informații denaturate.
_______________________________
Cititorii noștri ne-au atras atenția asupra unei situații mai neobișnuite, pe siteurile de specialitate, zborul W63172 care a decolat aseară de la Madrid către București apare ca fiind redirecționat către Sibiu. Mai multe detalii regăsiți în continuare.
Operatorul low-cost Wizzair a operat ieri după-amiază zborul W63171, București – Madrid, și W63777, Sibiu – Madrid, însă zborul de retur, W63778, Madrid – Sibiu, se pare că nu a mai fost operat. În schimb, pasagerii acestui zbor se pare că au fost îmbarcați în zborul W63172 care trebuia să ajungă la București, însă a fost într-un final redirecționat la Sibiu.
Călătorii care trebuiau să ajungă aseară cu zborul W63172 la București de la Madrid au fost aduși în capitală cu autocarul, acest lucru cauzând întârzieri și disconfort.
Zborul W63172 apare pe flightradar24 ca fiind Diverted to SBZ, însă conform aceluiași site, observăm că aeronava nu a avut nicio intenție să ajungă la București, așadar a fost redirecționat la Sibiu în mod intenționat de către compania Wizzair.
Redirecționările au loc în situații de urgență, de obicei în cazuri de urgențe medicale sau condiții meteorologice nefavorabile unei aterizări în siguranță, însă nu a fost vorba de așa ceva în acest caz.
Wizzair a decis ca aeronava Airbus A320, înmatriculată HA-LPY, să zboare la Sibiu în loc de București din cauza că zborul W63778 Madrid – Sibiu nu a mai fost operat. În urma acestei anulări, Wizzair nu au mai avut nicio aeronavă la Sibiu cu care să opereze zborul W63773 care a decolat în această dimineață la ora 07:30 către orașul german Dortmund.
Astfel de manevre au loc destul de des la acest operator, zilele trecute mai mulți pasageri au rămas la București după ce aeronava care trebuia să îi transporte către destinație a plecat de la București către un alt aeroport de unde a efectuat un alt zbor întârziat.
În cazul în care ați fost afectați de aceste tipuri de incidente, puteți cere compensații de până la 400EUR operatorului, am scris un articol detaliat despre compensații și cum le puteți obține, click aici pentru detalii.
Am solicitat informații despre acest incident neplăcut companiei Wizzair, o să revenim cu un update în curând.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.