Compania românească Dan Air va opera în sezonul de vară al anului 2022 zboruri cu patru Airbusuri pentru patru companii aeriene.
Toate cele patru avioane din familia A320 deținute de Dan Air vor zbura în sezonul estival al anului 2022 pentru companii aeriene din Europa, Africa de Nord și Orientul Mijlociu.
Airbusul A319 Dan Air, înmatriculat YR-URS, va zbura în această vară pentru compania Air Serbia.
Cele trei Airbusuri A320 din flota companiei românești Dan Air vor opera zboruri pentru Jazeera Airways, Air Arabia Maroc și Transavia.
Avioanele companiei Dan Air vor începe zborurile pentru aceste companii în perioada următoarele, iar contractele se vor încheia în toamna acestui an, afirmă surse din companie.
În trecut Dan Air, fostă Just Us Air, a mai zburat cu avioane proprii pentru Jazeera Airways, Transavia, Arik Air și alte companii aeriene din Europa.
Înainte de a fi publicată pe site, această știre a apărut în exclusivitate pe contul de Twitter al BoardingPass.
Exclusiv: Dan Air (fostă Just Us Air) va zbura în această vară cu patru avioane pentru Air Serbia, Jazeera Airways, Air Arabia Maroc și Transavia Olanda.
— BoardingPass (@BoardingPassRO) May 26, 2022
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
Interesant de stiut in ce masura Transavia isi continua planurile de a opera cu flota aditionala in conditiile in care Schiphol (AMS) a cerut tuturor operatorilor o reducere a zborurilor datorita problemelor de durata pe care le are legat de infrastructura (mai concret, procesarea bagajelor si procesarea pasagerilor la vama).
De asemenea, este o schimbare majora faptul ca Transavia are nevoie de capacitate aditionala in regim wet leasing. In anii anteriori Transavia opera doar cu propria-i flota in perioada ‘high season’ si era insasi un furnizor de capacitate aditionala in perioada ‘low season’, mai ales pentru KLM. ‘Cabin commonality’ cu KLM este spre exemplu de 100% ceea ce permite adaptarea interiorului de la Transavia la KLM in mai putin de o zi. Nu e surpinzator dat fiind faptul ca Transavia e o companie subsidiara a KLM-ului.