Fly Lili (România) a achiziționat de la compania malteză Hi Fly un Airbus A319 care a fost asamblat în 2008.
Compania aeriană românească Fly Lili urmează să recepționeze în curând primul său avion de tip A319, model produs de Airbus.
Potrivit informațiilor BoardingPass, avionul în cauză are număr de serie 3689 și, odată livrat companiei românești, va fi înmatriculat YR-LIC.
Configurația acestui Airbus este un clasică, în cabina sa fiind instalate 150 de scaune, iar propulsia este asigurată de două motoare CFM 56.
De-a lungul timpului, avionul a făcut parte din flotele companiilor Air Berlin, Niki, Eurowings, Germania și Hi Fly Malta.
În perioada mai 2022 – martie 2023, Hi Fly Malta a operat zboruri cu acest avion pentru compania aeriană virtuală Nice Air din Islanda.
Însă, la finalul lunii martie 2023, Hi Fly ar fi întrerupt contractul cu Nice Air din cauza unei dispute, iar avionul a fost mutat pe aeroportul din Knock, Irlanda.
Ulterior, din data de 16 martie 2023 până în data de 15 iunie 2023, Hi Fly Malta a operat zboruri cu acest avion pentru compania letonă airBaltic.
La o zi după încheierea contractului, Airbusul A319 va fi mutat de pe aeroportul din Riga (Letonia) pe aeroportul din Craiova, iar apoi va fi preluat de Fly Lili.
Referitor la Fly Lili, compania aeriană românească are deja în flotă două avioane de tip Airbus A320, înmatriculate YR-LIL și YR-LIA.
Un al treilea avion de același tip este în curs de înmatriculare în România ca YR-LIB, iar detalii despre acesta regăsiți aici.
În prezent compania aeriană operează regulat zboruri charter de pe aeroportul „Aurel Vlaicu” (Băneasa) din București spre destinații din Egipt, Tunisia și Turcia, detalii aici.
De asemenea, Fly Lili operează zboruri charter către Antalya (Turcia) și de pe aeroporturile din Cluj Napoca, Iași, Oradea, Suceava și Timișoara.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.