În cadrul unei conferințe de presă care a fost susținută joi, 14 februarie, la Londra, oficialii companiei lowcost au prezentat câteva îmbunătățiri și servicii pe care le vor pune la dispoziția pasagerilor prin programul „More Choice, Lower Fares & Great Care”.
Probabil cea mai importantă modificare pe care Ryanair o va oferi pasagerilor este opțiunea de a schimba gratuit rezervarea în termen de 48 de ore de la achiziția biletului de avion. În plus, dacă clienții găsesc un tarif mai mic în altă parte în termen de trei ore de la efectuarea unei rezervări, vor primi diferența plus un credit de 5EUR în contul My Ryanair.
În acest moment însă nu este clar dacă vor putea fi modificate toate informațiile precum numele, data zborului, aeroportul de plecare sau destinația și nici data de la care această funcție va fi disponibilă.
Ryanair Choice este un alt serviciu pe care compania îl va pune la dispoziția pasagerilor. Călătorii frecvenți vor putea achiziționa acum acest abonament cu care, contra sumei de 199EUR pe an, vor putea alege orice loc în avion și vor beneficia de fast-track la punctele de securitate și îmbarcare prioritară pe toate zborurile efectuate.
Pe lângă noile servicii amintite mai sus, Ryanair promite să efectueze 90% din zboruri la timp (excepție cele afectate de furnizorii de servicii navigație aeriană). În cazul în care acest procent nu este respectat, compania lowcost va reduce cu 5% prețurile biletelor în următoarea lună.
Ryanair se mai angajează să proceseze în 10 zile cererile de compensare a zborurilor întârziate semnificativ sau anulate, conform EC261/2004. În plus, pasagerii care vor apela serviciul clienți vor fi conectați cu un operator în 2 minute, în orice moment al zilei.
Site-ul și aplicația operatorului sunt, de asemenea, îmbunătățite. Ambele sisteme au acum un nou sistem de căutare a biletelor cu preț redus. Tot aici pasagerii vor putea citit ghiduri pentru destinațiile servite de Ryanair.
Ca parte a aceluiași program, Ryanair va reduce la 0 consumul de plastic până în 2024 iar din luna aprilie a acestui an avioanele Boeing 737 MAX 8-200 care vor intra în flota companiei vor avea un nou interior.
Abonează-te la BoardingPass Plus
Deții deja un abonament BoardingPass Plus?
⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 200 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încălcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.
„Ryanair se mai angajează să proceseze în 10 zile cererile de compensare a zborurilor întârziate semnificativ sau anulate, conform EC261/2004”
Haha. Adică îți vor spune în 10 zile că Nu, nu îți dau niciun ban. Eu inca aștept niste bani pentru 5 ore de întârziere anul trecut în iulie. Abia acum avocații ii duc in fața tribunalului.
Oricum ciudată schimbare de politică pentru că erau cunoscuți doar pentru că te duceau din A in B fara alte beneficii și asta le oferea avantajul ca Nu aveau nicio obligație sau alte costuri de plătit apoi.
Anul asta la mine va fi Ryanair free Desi de la Berlín de aici sunt singuri care zboară direct la OTP (aviz Tarom cu Baku, Odessa, etc) pentru modul cum se comportă cu angajații lor…
Din experiențele prietenilor, chiar sunt foarte rapizi în procesarea cererilor de despăgubire și dau și răspunsuri favorabile pasagerilor. Schimbarea de politică a apărut și se pune tot mai mare accent pe ea din cauza scăderii profitului obținut din vânzarea de bilete…