Valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM în 2019

Foto: BoardingPass

Potrivit raportului anual publicat de Brand Finance în 2019, valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM.

Anul trecut compania națională de transport aerian TAROM se situa pe poziția 28 în topul celor mai valoroase branduri românești iar Blue Air pe poziția 30 însă în decursul unui singur an situația s-a schimbat destul de serios în ceea ce privește poziția celor două companii.

În ultimul raport publicat de Brand Finance, TAROM ocupă poziția 40 în topul celor mai valoroase branduri românești iar Blue Air a urcat de pe poziția 30 pe poziția 22. Aceste modificări sunt rezultatul unor variații mari în ceea ce privește puterea brandului celor două companii. Față de 2018, Blue Air și-a întărit valoarea cu 56.7% în timp ce la polul opus TAROM a pierdut 28.5%.

Brand Finance atrage atenția tendința de scădere a brandurilor deținute de stat, care pierd valoare și alunecă spre baza clasamentului. Branduri ca CFR, TAROM sau TVR (cel din urmă ieșind din top 50 în acest an) au pierdut peste 20% din valoare fiecare față de clasamentul anterior.

Chiar dacă valoarea de brand nu este reflectată in bilanț, neglijarea brandului se traduce in efecte tangibile cum ar fi scăderea moralului organizatio- nal și a relevanței pe piață, urmate de diminuarea perfor- manței economice și a valorii de business.

Click pentru a mări imaginea

Întregul raport pentru România

PDF Embedder requires a url attribute



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încalcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
33
distribuiri
2 comentarii
  1. Haha, interesant de văzut e ca in cazul companiilor de stat pierderea in procente e cam cât și a partidului de guvernare deci pe undeva cifrele se asează…

    Cât despre Blue Air, vreo alianță ceva? Ce zic sursele? Care e pana la urma modelul de business la ei?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
33
Share