Urmărește-ne

Valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM în 2019

  1. BoardingPass.ro
  2. Știri
  3. Valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM în 2019

Știri

Valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM în 2019

Potrivit raportului anual publicat de Brand Finance în 2019, valoarea brandului Blue Air este peste cea a TAROM.

Anul trecut compania națională de transport aerian TAROM se situa pe poziția 28 în topul celor mai valoroase branduri românești iar Blue Air pe poziția 30 însă în decursul unui singur an situația s-a schimbat destul de serios în ceea ce privește poziția celor două companii.

În ultimul raport publicat de Brand Finance, TAROM ocupă poziția 40 în topul celor mai valoroase branduri românești iar Blue Air a urcat de pe poziția 30 pe poziția 22. Aceste modificări sunt rezultatul unor variații mari în ceea ce privește puterea brandului celor două companii. Față de 2018, Blue Air și-a întărit valoarea cu 56.7% în timp ce la polul opus TAROM a pierdut 28.5%.

Citește și  Corendon Airlines va zbura pe ruta București - Antalya din 1 noiembrie

Brand Finance atrage atenția tendința de scădere a brandurilor deținute de stat, care pierd valoare și alunecă spre baza clasamentului. Branduri ca CFR, TAROM sau TVR (cel din urmă ieșind din top 50 în acest an) au pierdut peste 20% din valoare fiecare față de clasamentul anterior.

Chiar dacă valoarea de brand nu este reflectată in bilanț, neglijarea brandului se traduce in efecte tangibile cum ar fi scăderea moralului organizatio- nal și a relevanței pe piață, urmate de diminuarea perfor- manței economice și a valorii de business.

Click pentru a mări imaginea

Întregul raport pentru România

romania_50_rom_free

Ai avut un zbor anulat sau întârziat?
SOLICITĂ ACUM DESPĂGUBIRI DE PÂNĂ LA 600 DE EURO!
AirHelp get compensation

Fondator al siteului BoardingPass.ro. Pasionat de internet, marketing, călătorii, aviația comercială. A zburat cu peste 50 de companii aeriene din întreaga lume, cu majoritatea modelelor de avioane aflate în serviciul comercial și a vizitat peste 100 de aeroporturi de pe șase continente. Îi poți urmări istoricul zborurilor pe JetItUP.com.

2 comentarii

2 Comments

  1. Cătălin-Alexandru Epure

    15 iunie 2019 la 09:23

    Haha, interesant de văzut e ca in cazul companiilor de stat pierderea in procente e cam cât și a partidului de guvernare deci pe undeva cifrele se asează…

    Cât despre Blue Air, vreo alianță ceva? Ce zic sursele? Care e pana la urma modelul de business la ei?

    • Gabriel Bobon

      16 iunie 2019 la 20:49

      După modul de operare din ultimii ani, cred că nici ei nu știu…

Vrei să zici ceva?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Îți place BoardingPass?

Suține siteul cumpărând de pe FashionDays folosind acest link.
De asemenea, mai recomand și eMag.ro.
Ai avut un zbor anulat sau întârziat? SOLICITĂ ACUM DESPĂGUBIRI DE PÂNĂ LA 600 DE EURO! AirHelp get compensation

Suntem și pe…

Urmărește BoardingPass.ro pe Facebook     Urmărește BoardingPass.ro pe Instagram     Urmărește BoardingPass.ro pe Twitter     Urmărește BoardingPass.ro pe LinkedIn     Urmărește BoardingPass.ro pe RSS
Publicitate

Articole populare

Publicitate
Mergi sus