Numărul zborurilor întârziate spre/dinspre București e în continuare mare

Aeroportul Henri Coandă din București / Foto: BoardingPass

Peste 800 de zboruri dinspre și spre aeroportul Henri Coandă din București au fost operate săptămâna trecută cu întârziere.

În intervalul 28 iulie-3 august 2022, pe aeroportul Henri Coandă din București au fost înregistrate un număr de 816 de zboruri (aterizări și decolări) care au avut întârzieri mai mari de 30 de minute.

Numărul acestora este în ușoară scădere (-7 zboruri) față de datele raportate de CNAB în săptămâna anterioară, detalii AICI.

Numărul zborurilor întârziate corespunde, în general, cotei de piață a companiilor aeriene care operează pe cel mai mare aeroport din țara noastră.

Astfel, din cele 816 de zboruri care au avut întârzieri în perioada 28 iulie-3 august 2022, cele mai multe au fost ale Wizz Air (235 de zboruri), TAROM (136 de zboruri), Blue Air (133 de zboruri) și Ryanair (114 zboruri).

În același interval de referință, au fost anulate 24 de zboruri de către mai multe companii aeriene, în creștere ușoară față de numărul raportat în săptămâna anterioară.

Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) afirmă că în intervalul 28 iulie-3 august pe aeroportul Henri Coandă au fost operate 2.351 de zboruri (2.147 regulate și 95 chartere), cu 29 mai puține decât în săptămâna anterioară.

Pasagerii afectați de aceste întârzieri și anulări sunt de cele mai multe ori eligibili pentru a obține până la 600 de euro sub formă de compensații de la companiile aeriene, detalii AICI.



⚠️ Acest articol este proprietatea Aviation Geek SRL (www.boardingpass.ro) și este protejat de Legea dreptului de autor și drepturilor conexe (8/1996). În lipsa unui acord scris din partea Aviation Geek SRL, preluarea informațiilor din acest articol se poate face, potrivit reglementarilor în vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere și precizarea sursei cu link activ! Încalcarea acestor prevederi va fi supusă procedurilor pentru intrarea în legalitate și recuperarea daunelor.



Total
6
distribuiri
3 comentarii
  1. De ce nu publicati numele companiilor care au anulat zboruri?! Pasagerii zborurilor anulate short notice sunt mult mai afectati decat cei ai zborurilor care decoleaza/aterizeaza cu mai mult de 30 minute intarziere. In plus, daca decolezi cu mai mult de 30 minute intarziere nu inseamna ca aterizezi cu o intarziere la fel de mare la destinatie, benchmarkul de on time performance si liabilities/compensatii in industrie fiind exclusiv legat de intarzierea la destinatie, nu la origine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole similare
Total
6
Share